thea,leo

Hejsan:) har ej hunnit blogga så mkt idag. vid halv 10 åkte jag hem till mina godingar. jaa så har varigt där idag och lekt med thea och sen en skrikig bebis. hände en liten olycka också thea råkade få en gardinstång långt in i halsen så hon hostade upp en massa blod och slem jag som är känslig mot sånt stod vid ett hörn. och var helt förskräkad. jaa men thea sa inte så mkt om det och bara lekte på och hade det skoj. sen är det fars dag med pappa har fått lite presenter. snart ska vi till konsum och lösa in tio låtterna. sen ska vi ficka tårta hoppas ni har hafft en bra dag det har iallafall jag hek då pussis.

älska mina änglar<33

kyss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0