ett halv år sen, och varför

Det va ett halv år sen jag skaffade min blogg. för att jag såg en massa annat folk skriva blogg jag gör inte det för att vill ha många läsare utna att jag ska komma ihåg allt jag har gjort på ett halv år eller allt jag gör tills jag blir stor. sen har jag ingen vidare design men försöker hitta ngn att gör en till mig.jag tycker att det är kul att skriva. ps: är det ngn som kan designa??.



just idag är jag arg och tjurig på allt och alla varför vet jag ej men allt har vell sin förklaring.


puss hej då<33

Kommentarer
Toni

Tycker du att det är svårt att disigna? eller?

Det är hur lätt som hellst! :)

2008-10-30 @ 18:10:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0