har ju inte hunnit

Hejsan:) jag har icke hunnit bloggga idag så df har jag inte heller lagt in några bilder på datorn men jonna hade redan kopierat dom men inte dom som var på min mobile. jag var med sabina idag efter skolan men vi sltade vid 15.00 så jaa. imon blire skolan sen efter skolan ska jag duscha och på kvällen därpå blire möte och vi ska bestämma vart vi ska åka osånna saker. sen får vi fika med haha det är det enda jag är ute efter nee skoja bara men idag var jag sjukt sugen på fika nee nu snart ska jag lägga mig i sängen o sova djupt och gott tills en ny skoldag tisdag. vi slutar tidigt jippie.


puzzar<33 lilla stackaren som sk dra ut lite tänder där bak som var rutna mosters!! skeni jag älskar dejjj<33 du har blivigt så stor. men hoppas det gå bra du ska bara veta att det gjorde ont när moster drog ut en tand men du är stark och modig och gråter nästan aldrig<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0