jahopp

Hejsan då vare onsdag redan. och när jag kom hem var ju hela tildas klass här typ nee men skoja baa men det var en massa kändes det som eftersom thea busungen vare ju här med. nyss har jag kollat på singelmammor sen har jag sprungit efter thea men hon åkte hem för en stund sen ode. äre nån som vet när singelmammor börjar på tv igen??. jag har bara gjort lite matte men jag orkar icke göra ngn läxa, men ska be mamma skriva på om utvecklingssamtal. usch!! mitt hår känns äckligt ode men skit samma mer om det behöver jag icke ta upp och inte om ngt annat heller. nee nu ska jag glosa på tvn med my family puwwzzz<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0