svar::

svar på toni : jaa jag fatta inte hur man gör du kan designa åt mig snälla!!!! hur gör man det då???.

mm men godmorgon jag bara kom in på något annat här men iaf jag har hela helgen fulbockad.

fredag: jag och sabina ska på tacokväll på zokker.

lördag: tilda fest så jag och sabina ska vara lekledare oså.

söndag: vi ska ha släktkalas för mig, tilda och thea.

måndag : tråk skola hela veckan där på.

jag ska bara fixa mig sen ska jag dra till sabina eftersom hon inte våga vara hemma själv hahah buuuu det kommer ju häxor idag elr är det ida?? nee skoja bara men vi ska bara va. hoppas det inte är så hemskt väder som det va igår vi höll ju på att blåsa bort ju. nee nu måste jag ta tag i mitt liv hej då pussisss<33

Kommentarer
FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag kommer frånn sthlm från början, men nu ska vi vara här i 1½ månad, för att min pojkvän jobbar "säsong" på en däckfirma, skönt att vara hemma igen ; D

2008-10-31 @ 08:42:16
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
sabina

buhh

2008-10-31 @ 09:10:09
Anonym

Det kan vara lite svårt att veta hur du vill ha din blogg? Jag kan annars fixa nåt :)

2008-11-01 @ 21:25:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0