en cool grej

hahah en grej som är ganska coolt det är att förra året den 30 november hade jag fest. eller tjejkväll. för jag fylde år dåå. och då fick jag ett armband av sabina som hon hade köpt i spanien och hon hade ett lika dant men hennes gick sönder då. och nu har jag nästan haft på mig det i ett helt år utan att ta av det. men det är ett sånt band man ska ha länge men det är coolt i allla stunder man har tagit på saker bakat,badat, en massa saker som hade kunnat ta sönder det men nee det sitter kvar och kommer inte ta veck det föns det vill av. ett band har gått av och det sitter lite på snedden men hoppas att bandet håller till den 30november.  för då har jag gjort rekord själv. jag kommeer visa två bilder på det. men ag vill inte ta av det heller för vänskapens skull. puzzar<33baksidan

Kommentarer
Sabina

Sötis <3333

2008-09-17 @ 18:51:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0