godmorgon:)

hoppsan sa tralallalalal!! nu har jag vanat. och är mega tröttt vi ska till kalmar sen och hoppas vi kommer få mcdonalds ahah ne skoja bara men jag är sugen på det idag sen ska vi hemta snuttan. så ska hon med till öland och slagga. tuttan mosters gris jag kom på en sak har jag skrivigt ett inlägg om mig mer en det inlägget om 5rutiner nee tror inte det så df ska jag skriva om det asså jag tror ni märker att jag är trött på detta inlägget puuu..

Namn: Ebba Berglund

Ålder: 12 år den 25 nov.

klass: 6a

intreese: shoppa.vara med kompisar. gympan,sjunga:)

Boende: hus,villa

Hobby: vara med kompisar och umgås med familjen

familj: mamma,pappa,patric.martin,lina,tilda,jonna

släkt: kusiner och en massa i jämtland och en massa i lindköping och en massa i kalmar.

singel/kille: singel

vad är din dröm: dagisfröken eller lärare

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0