gråt inte ebba:(

när jag slog på kanalen arbogamordet med saga och maximilien. så började det med att man fick se bilder på saga och pappan vilket gjorde att sorgen kom fram. jag hatar när saker handlar om små barn. jag säger tyst till mig själv gång på gång gråt inte ebba det är pinsamt gråt inte men det går inte. gulliga barn det går inte att förklara jag bli ledsen när jag såg pappan och barnen ihop. jag önskar att dom har det bra där uppe och saga och maximilien mår bra där uppe:( puzz på er<33

Kommentarer
Sabina

Näe ja blir ju tårögd bara ja läsen jue :( pusss <33

2008-09-07 @ 19:40:59
ebba

aahh det blir man såg du programmet:( puzz<33

2008-09-08 @ 15:31:37
URL: http://ebbaberglund.blogg.se/
Sabina <33

Näe det gjorde jag int

2008-09-10 @ 18:04:04

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0