gympa en bra rutin

Hejsan!! inre gjort läxan än aja baja men det måste jag göra snart. vad gör ni nu rå??.  ska på gympan sen vid 19.00 det är faktisgt en jätte bra rutin man få bra muskler och kondition. vilket jag behöver. jupps och sen skolan hade elevensval till 14.00 sen fick vi sluta hahah kul vaa vi skulle igentligen slutat vid 14.20 skönt och få gå lite innan fast det va bara jag och sabina som gick innan för eddie sa att om man ville fick man gå och hålla på med någon mack fattade ingenting men endån.  så vi gick istället vilket man fick. och sen så blev jag så jewla choklad sugen så jag snodde money av tilda. och har redan smockat i mig en cokladkaka hoppas vi ska äta god mat idag. annars så får ajg hitta på ngt eget hopa jock. vad ska ni äta idag?? nu kommer jag lägga in två bilder från igår när jag posade framför weben  puzz<33r hönni på denne bilden sere ut som jag har världens pump bröst men det har jag ej

Kommentarer
Sabina

Hahe

2008-09-11 @ 16:28:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0