härliga fredag.

Hejsan:) jaa skolan idag vi hade tråkk invigning vi fick tårta fast det va inte så intressant, nu när jag precis ätit tacoz så blir jag så äcklad av den dära jävla tårtan med massa äckel citron smak och en big mac. uusch!!   jaa men det va iaf tråkk. och sen kom syrran hit och thea va inte med så jewla tråkk. hittar inte laddaren till kameran så df lägger jag in en gammal bild sen men ni kanske inte sätt den här då men iaf. vad har ni gjort idag. iaf det är ju helg vet inte vad jag ska göra typ ta det lugnt imon kanske thea kommer. vill träffa min amanda det va asit länge sen asså jaaj det få bli ngn dag när både ha tid men du och jag kommer äga aset i grekland fast det är ju länge tills men det kommer bli kul som fan bruden min<33. jupps vad gör ni i helgen dåra?? nu kommer jag skrive fem rutiner om mig och kanske ngt ni inte vet en om mig.                                           FEM RUTINER

1.  jag gillar inte när folk lovat något och sen blir det aldrig av:(. har hänt mig några gånger med både familj släkt vänner.

2. att min stora dröm är att jobba med barn eller jobba med ungdomar som inte mår så bra vilket jag verkligen blir ledsen om ett barn inte har det så bra. eller så vill jag bli polis imat jag verkligen vill reda ut saker oting.

3. när jag blir stor att jag vill bor typ i kalmar där har jag släkt och framför allt thea eller så vill jag upp och plugga i stockholm.

4. att min klädstil är alltid jeans nestan och märkes skor fast ibland kan jag ta ett par gamla vanliga skordej men oftast så handlar jag på js, gina, staimsportia . stadium. när det gäller kläder och skor.

5. kan inte vänta med saker och ting. ocha att jag platta mitt hår varje dag och sminka mig varje dag för att inte se ut som ett lik. ps: jag började sminka mig i början på sommarlovet men iaf en dag när thea va hos oss så när jag stog och sminkade mig sa thea jaa leblans (läppglans). sen dess jag alltid sminkat mig ska hon alltid ha läppglans visst det är vell en bra början på en 3åring. puzzar på er och min ängel<33jag är ej med på bilden tilda thea och tilda posar framför weben

Kommentarer
Sabina

<3

2008-09-12 @ 18:13:00
ebba

<33

2008-09-15 @ 09:04:02
URL: http://ebbaberglund.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0