hemlis!!

vill ni veta en hemliss. det kan va både en konstig hemlis men att känslorna för barn kan betyda så mkt för mig. är ju inte alla ungdomar som tycker. joo heligheten är att om tex lina skäler på thea för att hon gjort ngt dumt inte fatt jag gjort det asså börjat gråta för att hon gjort sånt som telexsempel idag när det va några grabbar på vår tredgård som bor en bit ifrån som kanske inte alltid haft det så bra bara klampade in och bara studsade på hoppmattan och tildas kompis sa: jag tycker inte ni ska va här och dom bara log och sa mm okej så stack dom. stackarna pappa sa att han tyckte också synd om barn när han va liten på den tiden mobbade dom varandra och så . hahah detta måste jag berätta när jag valiten kanske jag v drygt 6-7 år inte berättat detta för någon men iallafall så kunde jag tycka synd och även kunde en tår komma ibland men iaf så kunde jag tycka synd om gamla gubbar som gick till tanläkaren. jag är knäpp men jag kan också börja gråta för en bok som vi läser i skolan eller en låt. men nu vet ni och när jag blir stor vill jag jobba med barn eller med sånna barn som inte må så bra eller iallafall små barn. puzz på er<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0