hemma aaaa aaa

Hejsan:) hemma från kalmar. hmmm nu sitter jag här och gjort det jag ska p¨å datorn. ha fått lite nya bilder på bebisen josef idag som jag ska lägga in. jaa man kan säga att det har varigt ståhejståhej hemma hos lina och dom dom har varigt barnvakt suck. nee men thes kusiner en som är 5år och en som är 3år.  imorgon är vi lediga skönt ska bara vara hemma och villa upp mig och pappa få köpa nässpray. joo jag kanske inta ha sagt det men i fredags kliade i halsen och sen i lördags hade jag as ont i halsen och förkyld. och idag är jag genomtäpt så jag tror inte jag ska vara med på 80meter eller något på gympan sen. så det blir bara till att vila upp mig men när jag är förkyld så kan jag va det i flera veckor jobbigt!!:(. och sen börja det klia över allt på mig, typ som min syrra en massa grejor fast doktorn har skrivigt ut recept till henne. men jag tål typ inte kvalster för om jag t.ex inte bytt lakan på länge börja det klia och en massa djur o skit men jag få se sen men nu ska ni få se bilderna färska puzzar<33pappa och jag<33 när jag va nyfödd<33

Kommentarer
Sabina

Fan va söt han e han ser typ ut som lias (L)

2008-09-14 @ 18:38:00
Sabina

Fan va söt han e han ser typ ut som lias (L)

2008-09-14 @ 18:38:36
Anonym

hej aa det gör han lite:)

2008-09-14 @ 18:56:14
URL: http://ebbaberglund.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0