måndag yeee:)

Hejsan<33 måndag världens bästa dag när det gäller skola och hem. skolan va as rolig idag vi hade först so/sv och det va sådär sen hade vi rast. och sen hade vi sv med vår rektor lite speciellt kanske. sen åt vi kroppkakor palla usch nee nu vill jag verkligen inte äta kroppkakor på ett bra tag om man säger så. jaa sen hade vi livskunskap och sen bild och sen idrott sen fick vi slita vid 15.00 okej det va en lång dag men det är roligt på måndagar för då får man vänta en timme tills mamma och pappa kommer så dom kan göra mat för skolans mat är blää. och idag åt vi skit mat men det va bara för mamma inte va hemma för när hon e hemma bli det bara en massa pedantisk mat så vi åt kulpotatis tzatsiki och grillad kyckling. gott mamma är nemligen på yoga så då blir det en massa glurr. nee snart ska jag göra lite läxa fast jag glömde nästan allt i skolan men jamena vi fick ju typ ingen läxa idag den kommer imon typ. och sen ska jag duscha kanske tjillivippen<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0