ohh så va det fredag:)

Hejhej fredag entligen då blire ju till att sova natten lång. och gå upp sent jag ska vila ut mig tills på månfag för då börjar en ny vecka. jupp vad gör ni ikväll??:) ni undrade säkert när kommer hon börja babbla om skolan och nej jag kommer inte plåga er mer med mina dumma kommentarer hur en skola i en sån liten koskit by kan va så underbart tråkigt till skillnad mot köpingskolan. jaa imon äre lördag och då ska jag till kalmar och åka till thea och hälsa på hos lina och thea och jörgen. för igentligen så sulle jag och sabina gå på bio men nepp så gick det inte sen sånt är typisgt men inget man kan gå och tvinga ut och ändra på. :( ...??? tjoo så hoppas ni i allafall få en härlig helg puzz<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0