skolan, huvudvärk

Hejsan skolan som vanligt till 15.00 fast det blev typ till kvart över imat vi hade idrott sista timmen. hade ont i huvudet typ efter maten ngn gång. sen så när jag kom hem så kollade jag tempen och först hade jag 36 grader men jag brukar ha 35 sen nu för en minut sen hade jag 37 grader så jag tror jag ah lite feber få se imon är det bara 36 så kan jag ju gå till skolan. sen min jä*la huvudvärk som kommer upp men jag ahr alltid ont i huvudet när jag ah feber. men det är ju feber och förkylning som går nu såå jaa. förkylningen kommer sagta men säkert fram känner jag men ska nu äta snart puzz<33

Kommentarer
Sabina

Aaa det är det jag hade typ feber igår och förkyld men va bara förkyld idag men va hemma och vilade ju så du kanske också ¨får det då?? Men ja kmr i mån puzz älsko <33

2008-09-01 @ 16:45:20
Linda

Usch, många som e sjuka nu :S

2008-09-01 @ 16:52:26
URL: http://ndail.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0