skolan snart snark

hejsan och godmorgon!! från en glad ebba vet ni vf jag är glad idag joo för idag kanske min mobile kommer annars kommer den imon asså min nya min gamla nokia får jag se vad jag gör med den man kan ju sälja den så få man ju lite money eller så kanske jag gör en tävling om den här på bloggen. om ni tycker  att jag ska göra en tävling om den så få ni kommentera det är mp3 spelare och musik mobile jag ska lägga ut en bild på den sän. men jag vill först veta om det är ngn som tycker att jag ska ha en tävling så ta jag kort på den sen. ha bloggen på uppskik så få ni se vad jag bestämer. om inte min lillasyster skulle ha den till varje pris. men då få hon betala puzz på er ps: snark på skolan

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0