suck,snark.

Hejsan varför ska det vara så dåligt väder ute man blir ju nästan knäpp av vädret som inte vill skina till sol. visst sommaren är ju över emn jamena hur mycket sol var det på sommarlovet??? hur är ert väder??.
jag har typ bara suttit vid datorn hela dan och ska snart ta tag i mitt liv och börja göra något vettigt är det ngn som vet vad det är för progam idag?? nåt jag sak göra sen det är att gå ut och gå och få en glutta luft visst jag har ju varigt ute tre gånger idag men jag palla inte sitta instängd inne i huset just nu. okej kankse inte så bra och börja ta tag i sitt liv klockan 16.43. men jag ska iaf ta acne lösning som jag inte gjort en och sen ska jag ut och kolla läget. just nu längtar man till att det är nästa dag då det är skola och få träffa mina kompisar<3<3. det känns som om man inte kan  vara utan dom i 3 dagar man  måste träffa dom annars hänger man bara hemma och soffta vilket är skönt ibland men inte idag.  vill till skolan nee det vill jag inte jag vill på KLASSRESA. nee nu ska jag gå och ta tag i mitt liv och det kommer vell en bild puzzar<33

Kommentarer
BIzza

PUsspuss <33

2008-09-15 @ 17:36:02
Hanna

Vill också på KLASSRESA!!<33

2008-09-17 @ 14:42:02
ebba

jag med nuuu<3

2008-09-17 @ 19:48:10
URL: http://ebbaberglund.blogg.se/
Hanna

Nuuuu<3

2008-09-20 @ 15:44:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0