theas kommentarer!!

Hejsan:) suck vaknade av att tilda skrek på mamma klockan.6 att hon skulle följa med henne på dass sen sommnade jag om och vaknade klockan halv 8 sen gick jag in till mamma och thea och gossade med thea. men nu har hon bajsat hon har börjat med att säga Jag hade den!!. THEAS KOMMENTARER!! igår då var jag hos lina när dom var och handlade så sa hon det här. Akta Ebba jag fattade ingenting men akta ebba vad ska jag akta mig för?? ställ dig sa hon snabbt hon stog vid ett hörn vid väggen så jag ställde mig vid hörnet sen sa hon spökke jag bara men thea vart är spöket där så pekade hon på sitt rum men thea visa vart i rummet näe akta ebba så sprang hon in på sitt rum men hon skulle kålla mig i handen och så peckade hon på en vägg där sa hon jag bara nee thea ebba ser inget spöke då fick hon världens ryck och sprang till soffan. tillomed jag blev redd tänk om hon kan se spöken där hemma men jamena ivårt hus som är typ 100 år gammalt bodde ju hon endå har sätt sånna här hemma men konstigt nog hemma hos sig själv. lina har sagt att hon brukar säga mamma akta spöken men det är inget somförrvånar mig barn ser spöken och dom finns!!. En till kommentar: jag: Thea när kommer mammas bebis
Thea: ehh Den kommer åkan nio (klockan nio) Näee Den kommer åkan tre. söta barn är haha men puzzar!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0