tisdag

hejhej:) tisdag en sån dag man slutar tidigt å så har man ju självklart en massa läxor men endel gör jag när mamma och pappa kommer så det blir inte så mkt ska gå och göra dom snart. ärrr hungrig som satan måste äta nu. igentligen så har jag denna datorn jag sitter på nu asså den bärbara den har jag mest bara till att chatta och bdb. men eftersom ingen sitter på den gamla datorn har jag den som blogg dator men liksom där har jag inga bilder typ så nu har jag ändrat mig. Tilda ska få den stora datorn på sitt rum har vi bestämt så får jag den bärbara till bloggen chatta o sånna saker så har alla ungar en var sin data fast jonna och jag har dom bästa datorna. jag vill ladda in bilder men palla inte just nu så det få komma en web cam bild som jag tog för en stund sen puzzar<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0