tjhootjhoo

Hejsan nemen har jag varigt så dålig på att blogga idag joo då måste det ju finnas en anledning för att med joo den ska jag berätta inget intressant. först så vare ju skolan kl:8.05 sedan slutade jag vid 14.20 och sen så åkte jag hem till sabian och gjorde läxan och sånna saker och så var jag där till 18.15. sen när jag kom hem så satt jag på datan och han inte blogga eller sitta så länge för då skulle jag äta sen stack pappa och då skulle jag göra lite läxa men nu sitter jag här precis när sjukhuset går på tv och när idol börjar snart man kan säga att man nästan aldrig har ngn tid till datorn längre. men när man ha sin lilla tid ska man ta vara på den. nu ska jag bara sitta vid tvn oh bara ta det lugnt kolla lite på datorn med kanske. uschhh vi tog spruta idag på skolan det gjorde inte ont det bara stack till lite i armen först men sen gjorde det inte ont och jag va så jewla nervös sen var det inget  att vara nervös för men jag hanna sabina och mimmi va föst iaf. nu käner jag mig konstig efter dn nee men jag ahr ont i huvudet det stog på en lapp att man kunde få 4dagars feber joo man kunde få den om 2veckor vilket gör att då kanske jag är i götet. emn jag tror jag inte kommer få ngn feber. jag hade inte vaccinerat mig mot denne sprutan innan så det va ju bra att jag fick den då nee nu ska jag inte bara babbla om en massa spruta puzzar<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0