trött!!!

jag är trött som bara den känns det som uschh imon har vi friidrottsdagen fast det är ganska kul men endån liksom hallå vf ska alunskolan och alla dom vara med likmsom??. aja skit samma jag är lite trött som ni kanske märker hur kaxig och cp jag är på detta inlägget men jag orkar verkligen ingenting idag yess att det är andra avenyn idag då så slipper man tänka på en massa skit saker men sen är vell idol samtidigt också men andra avenyn är bättre. idol kan man se sista halvtimmen.    nu ska ni få se inköpslistan för nästa vecka och helgen och vad jag ska göra.
                                                                                     v.39 helgerna
                                                                                fred:skördefest kolla lite i mörby thra kommer
                                                                                lörd: sälja och sen vet jag inte.
                                                                                 sönd: bio med sabina.
                                                                                  v.40 vecko dagarna och helgerna.
                                                                                   tors: handla nalle eller ngt till josef samt smink och två tröjor.
                                                                                    fred: till göterborg.
                                                                                     lörd: götet plus shoppa elr ngt
                                                                                      sönd: åka hem och vara med josef.
                                                                                     dena helgen har jag fult upp samt v.39 också så df ska jag bara ta det lugnt jämt kanske åker till köpstan v.39 på lördag efter jag ahr sält grejor puzzar<33 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0