upps skit väder!!

Hejsan:) eller snarare godmorgon. sjuuukkk är jag fast det var jag ju igår med då men nu är jag megatäpt så jag nästan inte kan prata. sen ont i halsen sen har jag slem som kommer upp i bollar ibland. och sen är jag hes. idag blire bara en slappa dag och en massa mys hemma osminkad o sånna saker mysbyxor. ska snart ääta frukost och dricka te sen ska jag kanske åka ner till biblan och hyra en film.  usch vilket skit väder det är idag man blir ju nästan bara hängig och dåsig. jag vaknade inatt av att jag inte kunde sova för det va så idiotisgt varmt. sen var min mun tår så jag gick ner och drack vatten. sen vaknade jag vid 6 och sov till 8 och sen läste jag till halv 9. så jag fick vila i en halv timme. igentligen ska jag ligga i sängen nu och sova men nee jag ska köpa en tidning sen kanske och ligga och läsa den. vad ska ni göra idag?? aa just det hahah jag va lite rolig igår kväll då jag inte hade något att göra då satt jag och gjorde inbjudningskort till min tjejkväll den 21/11 och jamena det är ju ett bra tag tills dess så jag fattar inte vf jag satt och gjorde dom men ibland kan man vara sugen på sådana grejor men puzzar<33jag osminkad och vet fan allt men den är tagen idag iaf

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0