Väntar och längtar

Hejhej väntar på att andra avenyn börjar sen väntar jag på att klockan ska va halv 9 för då sak jag blippa över till ensam mamma söker. sen väntar jag på att amanda ska ringa för jag måste säga en sak och visa som nämligen hände förra året. och saken jag väntar på det är en digitalkamera som jag tänker spara till jag ska visa dom jag tänker på att köpa.
jaa vad har ni gjort idag själv har jag bara suttit vid datan och sen har ju några i släkten kommigt på kroppkakor,kostar ngt på 1000:- netonnetbilligare 600 ngtsjälvklart den rosa men jag ska önska mig i födelseddagspresent tror jag eller så ska jag köpa den när jag har råd och pengar

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0