är så jävla trött............

är så jävla trött på all skit:(

Hejsan:) helgen har varigt helt okej, kmr bilder sen på barnen. igår var vi på IKEA. Jag är proffs på att lära barn jag har både lärt honom att sitta själv.utan stöd och att hålla i flaskan med välling stolt jag är om man nu vorre det oftare:o.

idag kollade vi när jörgen spelade fotboll medans vi fikade var en massa andra barn där så thea hade det lite skoj. leo var så söt satt med sin solhatt. Det var faktisgt ganska skönt ute idag. Nu ser leos rum lite bättre ut med matta och lite mer pojkigare ut, han ska bara ha upp en hylla och gardiner. själv mår jag vell sisådär inget jag kmr gå ut på bloggen med. skolan imon också palla prov på trosdag gäller att öva med glömde boken iskolan. men ska öva lite på länderna om jag nu orkar. känner att jag måste duscha också. hmmm:) stress stress aja hej då pussen<3


Kommentarer
Caroline.

Tack! : )

2009-04-26 @ 20:01:36
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0