bilder

 outfit, pumps och gina tunika i fredags på syrrans 21års kalas.   gåstolen är en stor hit, nu fladdra han runt med den skit mkt. ibland kan man vara ledsen så här på morgonkvisten när moste är lite seg med gröten som står på värme. lillemannen, han brukar alltid vilja vila efter gröten och vällingen. Så la honom i vagnen med lite filtar. ser ni min fina snuttefilt jag gjorde på slöjden ahah:) mosters älskling, det är så svårt att fånga dom på bild när dom är så spralliga i den åldern. Men jag tog en när hon sov den lille skrutten:)<3 lill killen får lite morgon gröt; påväg till fotbollen och kolla på pappa asså ahns pappa:) lite av min hälg med ddom bästa ni ska veta hur mkt jag älskar er<3 tänker på er hela tiden.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0