egentid vi skrattar

Hejsan:) igen skriver som en storbloggare men idag är det kul att skriva.Var på affärn en snabbis, thea somnade glatt efter en stund så nu ligger hon i vagnen och snarkar gott:) pappa är där ute och tittar till henne. Ja och själv sitter jag och dricker mitt ggoa TE med kvitten persika och grädde märket heter himlagott. Och det är så himla gott med haha:)

ikväll ska vi nog äta thai wook som mamma brukar göra, och ikväll till robbinson blire ostbricka i like it ahaha började gilla det hos sabina i tisdags. Jag har nog aldrig gått så mkt som idag, först till lekplatsen fram och tillbaks, sen till affärn fram och tillbaks sen efter det gick vi runt kvaterer. Två gånger för att thea skulle somna:). Hoppas hon vaknar på ett gott humör hon brukar alltid skrika när hon vakanr. Har tänkt på te hela dan men har ej pallat göra det men nu när lillan sover passar det alldeles utmärkt jippi:D aja hej då
puss<33 jag och sabina festade till det på cafe nilssons på stan förra fredagen, nybakade frallor och en god smoothi till melanmål.Mig har ni ju ej sätt på länge förlåt för den fula minen men jag är happy:) Vem döljer sig bakom skuggan meee:) En ska till som jah hållt i hemlighet jag klippte mig i torsdags haha:) bara toppade det lite det var så slitet men visst ser det ut som om jag har slingat det?? jag ar bara varigt ute i solen ahha:) då blire ljusare aja hejsan svejsan

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0