förr....

Hejsan:) har glurrat riktigt rigält idag, först mat, sen smoothi, sen kaka nu chips och dipp haha undra hur jag kommer se ut om några ¨år. Jag ligger och tänker på hur det var innan jag startade bloggen i sommar är det ett år sen, bloggen är bland det roligaste jag vet och kmr aldrig sluta. Jag tänker för mkt haha:) nee men ibland kan jag bara kom på att tänka hur mkt förändringar det har sket i mitt liv.

När jag var liten var jag genom blyg är det nu också lite sisådär men jag kunde värkligen knappt prata när jag var liten. Jag var sprallig och glad. Jag hade stor familj alla bodde hemma. Helt plötsligt är det bara jag pch Tilda som bor kvar plus mamma och pappa. Det känns så tomt. Min äldsta brorsa flyttade till GBG pluggade till lärare och är lärare nu i göterborg. Min syster flyttade när hon var 17 först till nybro med sin sambo när hon var gravd, men hon förstog vell att det var bättre att hon bodde här för då kunde dom få all hjälp av min mamma och pappa. Det var ju nytt det här med första barnet. Så hon rök ganska snabbt. Sen flyttade min anadra brossa för att han fick jobb i kalmar. Och nu bor han här men med sin sambo. Jaa och sen flyttade jonna 17år till kalmar hon insåg att det är ingen ide att på här när hon fick nya kompisar i kalmar ode, jaa mena jag skulle inte heller vilja sitta i en buss 2timmar fram och tillbaka varje dag. Nee jag ska nog också flytta när jag börjar 1an. Så nu sitter man här med en störig syster det var så mysigt när alla bodde hemma men såklart man måste ju flytta ngn dag i livet och vi träffar dom så ofta det går. Jag skulle gärna vilja träffa min brossas barn (7månader), oftare men jag kan inte flyga till GBG varje helg. Jag känner mig inte rättvis han kommer nog glömma mig.;/ Eftersom jag träffar min syrras barn varje helg men det blir ju så när min brossas barn bor långt borta.

Snar ska ju min andra brossas sambo få barn med ju ojoj det blir mkt nu. aja skit samma nu ska jag ta ett varmt bad och sluta tänka på en massa nu  är jag ebba 12 år hej då
puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0