fredag

Hejsan:) vad skönt med fredag, ska bara käka lite tacoz som mamma håller på att fixa, jag ahr även hunnit med att fixa mina naglar så dom blir lite fina. Jat tog fransk manekyr målning utan den vita grejen.

ska packa sen eftersom det bar av till kalmar sen hade jag tänkt  ska vara där hela helgen lång eftersom mamma och pappa ska till GBG <8göterborg). AA asså till min brossa hälsa på min brorsbarn igentligen vill jag också ditt men jag tycker det är onödigt att bara vara där i endag sen åka hem. Eftersom dom åker imon och ikväll ska dom kolla på brorssan som sjunger ngn stans. Jag och tilda vill ej vara hemma själva när dom ska till GBG, så det bliir mysigt att få träffa dom underbaraste. aja hej då och ps: blogg fri helg

pussen<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0