hem ljuva hem

Hejsan:) kom hem typ vid 16.00 slängde mig direkt i soffan, man blir så trött av att gå runt i ikea. Hittade iaf örngått, skrivbordsunderlag, deo, och en resväska en rosa:) fick ett handbagage med mkt bra. Den var inte så stor men det räker ju till mig till skillnad när vi skulle till ammarnäs ett jävlla släp och ståhoj. Nee och vi ska ju handla endel i grekland också är inte så länge kvar tills vi ska åka åhhhh längtar ska sola aset om det är ngn sol då förstås. Bra att asien provet 'är innan vi åker, så slipper man plugga på prov iaf. Aa just det måste öva också även om vi ej fått ngt pluggpapper. Men man kan öva på datorn.
Det känns som att vi har sommarlov fast vi har bara påsklov, känner mig inte lite nervös inför talangjakten. vill göra ngt men kan ej komma på vad jag och sabina har lite svårt att komma på. hej då

puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0