mamma nee inte jag

Hejsan:) har hunnit med både och det andra, på 40 min skrivigt ut en massa grejor till bilden plus engelska läxan.

varigt nere och strykt kläder asså mina, plattat håret sminka mig jaa och alla tjej grejor.

kom på och tänka på en sak i helgen när jag och thea var på affärn så hade hon en egen vagn då sa jag gå och lägg tillbaka den där borta där du tog den asså när vi var klara. Då gjorde hoon det men sen sprang hon ut och jag stog mitt i kassan snabba på då gubbe så jag kan springa efter henne.
då var det en tant och en gbbe utanför som sa så här : jag tänkte vell här kommer din mamma till thea asså.

Men snälla för det första ser jag inte ut som ngn mamma jag är inte så lång okej det finns korta mammor med men endån. Sen gick thea och kallade mig mamma mamma maammmanejj moster moster moster. Thea är en liten busunge nu mamma och pappa ska ju till GBG i helgen då ska jag till dom hade tänkt att jag och thea skulle göra ngt själva för det blir ofta att leo följer med och det ä'r viktigt för thea att hon kan få göra ngt själv. aja hej då

puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0