tisdag

Hejsan:) skolan idag som vanligt blev att titta på tånorsliv, och AA.
Imon blire påskbord på skolan okej dom brukar ej har å mkt men endån man kan vell äta en blaskig köttbulle elr så.

Ska sjunga på CAFE också hmm skit kul när man låter som en kratta. Men mamma har beställt tid till mig på läkaren den 20april asså för min förkylning.

Läkaren: Jaha är ni nyflyttna hit elr?
mamma: nee vi har bott är i 5år nu.
Läkaren: Okej jag känner inte igen henne hon har aldrig varigt här förr iaf.
mamma: Okej nee hon brukar inte vara sjuk elr ngt sånt .

Jag är livrädd för sprutor och skit aja nu ska jag fortsätta att glossa på UGM (ungamödrar) hej då

pussen<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0