Torsdag

Hejsan:) tänk snart fredag ohh jisses vad veckan gått snabbt man hinner ju knappt andas.
okej där tog jag vell i lite då men, jaa var på tandläkaren idag, skulle plasta igen några tänder som man brukar göra när det kommer upp nya. jaa som sagt hade jag ett litet hål som jag inte hade kommit åt längst bak i tanden .Som vi plastade för länge sen. så ska laga det nästnästa måndag suckerr:).

imon ska vi till lina och fira hennes födelsedag ode:) ska vell köpa ngt med men liksom vad för ngt?? har ju get en grej fast det var ju länge sen aja får vella se om jag hitta ngt sen. Man får vell kolla på konsum/ica. wow mkt affärer i en sån här liten byhåla+? hej då pussen<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0