a jusste

Jusste ja jag hemtade min kamera så lite bilder kommer komma fram med ju:P. Ska be syrran ta lite bilder på mig ego pic okej kanske ngn bild på henne med. Sen har ja kommit på att fan vad pengar det dra på mitt telia refil. Ja ska ha 0 kr i min i 30 dar. Det dra fan 3 spen på typ en halv min ngt jävla knas med den dära sketen asså. Pappa ska ringa och kolla det sen men vi har lite andra saker som ska redas ut innan, jag börjar härja om en massa onödiga saker.  Just nu kollar vi på förlåsningskliniken, och det tkr ja är ganska bra. Det har blivigt mkt tv4fakta nu tkr ja! Ne nu ska ja sluta skriva en massa onödiga saker så puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0