åhh vad ska man göra....

Hejsan;) min lillsyrra skulle till hennes kompis och då skulle ju självklart thea med. Så hon sprang ut och stog vid grinden och bankade skrek slogs och hade väldigt dåligt humör. Jag stog och hållde i grinden för hon kan ju fan inte springa efter bilen, men barns hjärna går ju inte så snabbt. Tillslut fick jag nog och drog ungen in i huset, eller inte på det sättet men tog tag i hennes arm och liksom släpade med henne. Hon grät och jag låste dörren sen så slogs hon där och fick sveriges panik. Ja satt bara och tittade på och lät henne hålla på, sen sa ja nu går ebba ner ska du vara här själv. Då blev hon genast snäll och skulle med ner för ingen annan var hemma. Men hade ngn annan varigt hemma skulle hon vara skit irrad på mig. Sen la vi oss i sängen och ja pratade om att det inte är kul att hon håller på så här. Och aj vet att hon ha det jäkligt svårt hemma just nu;/. Men dålig uppfostran när det gäller detta har hon med. Aja nu är hon snäll iaf men vad ska man göra jamena en 4åring måste vell förstå att man inte få göra såhär.  Ibland är hon snäll som nu hah nu sitter hon lugn och flinar åt en bok. Hon är för söt och moster älskar dig, men ibland går tålamodet i styr när du håller på;). Ja sen får ni en glad bild från miggg;). Nä nu ska ja nog göra lite mat elr snart iaf det bjuds på bacon sås, eller ska ja göra potatisplättar elr bullar, med bacon och lingon. puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0