full i rulle..

Hejsan;) han tyvärr itne blogga på morgonen, för syrran kom på att ja kunde följa med henne till kalmar. Så då tog ja mitt pic och pac och föjde med. Köpte inget förrutom ett läppglans för alla mina är borta. Visst måste man köpa ngt när man är i kalmar??. Men ja ska in imon också med mamma för ja ska köpa skolväska och idrotts väska. Så det blir ett jävla farandes, men iaf ja och syrran åt donken sen skulle vi till en grej. Sen träffade vi min andra syrra inne på gina som skulle shoppa kläder. Och vi gick till ett jätte mysigt kaffe sabina hur kunde vi har missat det?. Haha vi som virrar runt och aldrig hitta ngt bra kaffe. Usch ja känner att ja behöver städa i mitt rum och vad ja är trötterr..... Men ska gå puss elr förresten kyss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0