nu vet jag vad man kan ....

Yess nu vet jag vad man kan göra joo städa mitt rum. Ja tkr faktisgt att det behövs dammsuga damma mattor, och skura golv. Jag hatar när det äör så stökigt och golvet är skitigt sen sitter det klister på golvet och det var trots allt inte länge sen ja städade här. Jag har iaf hunnit ta dom sista sommarbilderna eftersom det är fint väder idag:P. Han gå ner till vattnen och fotade med, sen ska ja nog sola också. Så blir man brun och fin, toppen ide!! Och äta frukost visst fan, tog bara vattenmelon. Får vell göra ngt bara att ja inte palla ja måste ha ork till saker och ting. Sen mamma och pappas semester slutade så äter ja knappt ingenting på dagarna. Typ bara sitter vid datan men det måste bättras så ebba kör igång!!!! Men men puss<3 yess box...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0