Plus minus noll

Tjenare;) kom inte på ngn annan rubrik så ja smällde till med ett sådant;). Idag ska ja till kalmar med mojjan och alla ungar för vi ska hämta leos säng theas kläder hans kläder och lite sådant. Sen ska syrran med hem också, ja måste verkligen köpa hänglås till min gaderobb. Inann hon tar allt ja har vaffan;) jobbigare syskon får man leta efter.Fåse om ja palla uddtatera så mkt idag med bilder och joffss.. men men det är sånt som märks. I mitt lilla liv kan allt möjligt hända under en dag elr inte. Åhh ja blir trött på min utväxt som ja har i huvudet, men åsa får vell slinga det sen när martin blir pappa ledig. Och hon kan stå i centrum igen, inte fatt ja vet att han ska vara pappaledig men det skulle ja tro.  Nu ska ja fixa mig, äta frulle och lite sådant, och en dagens outfit kan få hoppa i med pöss hångel kyss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0