Tjossan i trosan

Hejsan;) vaknade nyss ja hade fått ett roligt sms av en 96a. Där det stog, finns det ngt skönt disco på öland?. Haha tänkte jag vadå skönt?? nää ja tro inte han kmr in på ngt disco iaf. Jaja nu ska ja trä på mig lite kläder smink och tvätta fejjan. Sen bär det av te kalmar sn köpstan och sist kattfan. Ja för er som inte vet så är ja ingen djurmännsika ja kan bara spy på dom. Och det värsta är att nu har min syrra tiggt till sig en katt, även om vi har folk i min släkt som inte tål dom. Men sen så tigger hon till att vi ska ha två??? Men liksom syrran vad glad för den jävla katt du får. Jag pallar inte med en jävla massa djur. Usch dom är bara till besvär. När ja flyttar hemmifrån ska ja fan ha rent inte ett jävla djur som springer och kissar ner och lådan luktar som man skäms när man får gäster. aja jag tkr ju dom är söta iof och endel är ju lugna men neeejj inte min grej. Så neej ja tjatar heldre om kläder och sådant mkt bättrree haha:P. Nää nu ska ja fixa mig puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0