znarrrkkkkk...

Hejsan;) ja znark var ju bara förordet. Ja är så trött så ja kan gå och dö, för syrran skulle spela musik till klockan halv 12. Och ja ville sova för akj visste hon skulel vecka mig vid 7 ja är lättväckt om man säger så. Sen kom hon in mitt i natten, och ville sova i min under säng. Och nu väckt ehon mig vid halv 7 så shysst syrra man har. När man inte sovigt så bra på länge eftersom man hört leo skrika. Men ja ska sova bättre inatt och det behöver ja verkligen innan skolan. Idag ska man som sagt till kalmar/stan, köpa väska lås och lite sånna nödvändiga prylar. Fuskis min syrra börjar skolan den 31 augusti, det vill ju ja med göra men men. Nu ska ja gå upp och sen slänga mig in i duschen en snabbis, och äta frulle. Men håll i harten och bilder på det ja köpte kmr att komma sen så puss, kyss, hångel elr vad fan amn bruka säga;)<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0