ahahahah

Hahah jag dör, läs nu kommer ett litet gammalt inlägg från 2008. Kul att jag kunde stava och ond grej ahahah


Hejhej haft nästan  fult upp idag men jag kom på vem det va som kommenterade det va hanna i min klass. jag kan svara på det du skulle vell låna sabinas skiva. dagen har sätt ut som sol och bad. sabina och jag hade planerat att vi skulle gå till stranden men det bidde inte så först. för det va kallt och molnigt ute satt vi köpte frukost oså. sen kom solen så sabina ringde sin mamma och sa att hon kan dra hit hennes badkläder sen så badade vi och solade vid hammnen sen så åkte vi till kalvhagen och det va sketa varmt. sen gick vi till den mindre stället där det va badkars varmt gutt. men det har hänt bårde goda och onda grejer sen som jag inte borde ta upp eller en ond grej som blev veldigt sårat med en kille. sen så ska jag och mamma bada eller jag ska bada i kalvhagen hej då har det bra.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0