Fredag=helg:)

Hejsan:) då var en skolväcka avklarad på så gutt:). Japp ikväll blir det tjejkväll hemma hos Mimmi. Kom precis hem från banken var där med pappa så nu har bankkort och sånt skit fixat. Ska åka och ta ID-kort med men det gör man ju hos ngn sån där grejss vettifan heeh:). Ajaaa men igår kväll så skrev jag tre inlägg och varje gång jag skulle ladda upp bilder stängdes datan av. Alltså 3 gånger inget sparade så fick ta syrrans data där har hon inte dom bilderna jag skulle lägga upp . Så därför få det bli nu:P.2008 förstår verkligen vf man inte hade ngn kille på den tiden.sommar 2009 början av november 2009 mitten av november Nu hade ingen annan på mig spom inte va svart vit . Men iaf det jag vill komma med är hur sjukt mkt ma förändras så jävla snabbttt. En sak är säker fattar fan inte hur jag kunde gå runt med en stor kul ful utväxt i sommras är så jävla glad över att jag färgade håret brunt:).Men puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0