Härliga Lördag:)

Japp en sån här dag gillar jag!! Har bara suttit i min lilla ensamhet i källaren och bara slappnat av av lugnet. Varigt uppe i mellanåt och tagit räksallad och mammas nybaktabröd med örtsmör:). Och idag jaa idag nii har jag glurrat som en stucken gris jaa men det finns en andledning också jag får INTE. Äta en endaste liten godis bit. Japp det ska jag hålla iaf till jul för på julafton måste man glurra. Sen på nyårsafton får man se om man har som löfte att man inte ska äta godis på ngn månad eller så, 1år skulle jag aldrig klara hehe.  Okeeej jag kommer bli jävligt depp om jag inte få mitt choklad .Men man kan ju alltid äta kladdkaka . Jaja såå glurri hurri nu ska jag kolla på paradise hotel oså så pöss<3 osminkad galen ebba!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0