Helt maktlös

Hejsan;) harregudd vad har jag gjort med min dag?

Jooo åkte till julmarknad om man nu kan kalla det julmarknad bara en massa skit men jag gick inte in för jag sov hela vägen dit och hem. Så ingen ide igentligen att jag följde med.

Sen åt jag, datan i två timmar kanske läste lite ur min bok och somnade igen klockan 14. Vaknade att det var kolsvart ute men klockan var bara 16. Köpte mat och nu håller pappa på med den, sen blire vell ngn film elelr ngt. Har ingen lust med ngt annat känner mig helt klen och maktlös. Är skit trött så jäkla trött kan man ju inte va jag vaknade vid 9 typ.somnade vid 21 haha jaja slutsnack om lilla sovida.  Hmmm men nu ska jag kolla lite bloggar puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0