Mitt 2009

Japp nu tänkte jag berätta om mitt 2009 i bilder och text,för sånt är faktisgt kul att kolla på sen:).

Okeej mitt 2009 har  varigt helt knäppt typ?:P

Ammarnäs och Grekland var helt klart bäst.
Jaa i början av  2009 tunnhårig och danhahaha.  Klassresan med ammarnäs var helt sjukt kul.

Sommarlovet jag kunde hafft  bättre och har hafft bättre om man säger så. Eftersom en massa strul med min syrra åsssåå. Ajusste jag och sabina höll på med två killar där också haha. Ja galna var vi. Sen började man 7an, såg ut som vet inte vad bra att man förändras! ammarnäs 15 mars 2009
 haha i Januari gudarna som man såg ut! Grekland 14 maj 2009skolavslutningen 12 juni? 2009 slutade 6an.

 tältning med tjejer sommaren 2009,shett var sexiga vi var:). jag såg inte klok ut typ september eller ngt?:) snön kom aja orka inte ladda upp så mkt mer men kanske bli en annan gång:)

puss<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0