??:O

Hejsssann:) skolan idag bakade pepparkakor idag på hemkunskapen. Dom blev skit äckliga haha., imon ska vi grilla med klassen om det inte snöa då. Bara en massa blask slaffs ute nu när det regna.

Sen vill jag meddela en liten idiot där ute i lilla norrliden, han har ju inte mitt lösen till min blogg så kan lika gärna dela med mig .

Lilla juffan, äckliga skabbiga köttbulle till fan skap, vad vill lilla du?. Efter tre månader kommer du som ett jehuv och tro vi ska träffas, gubben lilla jag tänder inte på sånna som du. Är inte intresserad, och är inte lika dum längre som jag va när jag var tsm med lilla fula dig. Vadå jag skulle aldrig gjort dlut med dig;/. Nee men lilla du jag skulle endån gjort slut den dan så du kan hurja ne nårra kilon. Och att jag skulle vilja gå på bio med dig, nee tyvärr finns ju andra bättrree killar en dig. Och när du säger attt det inte gå så bra för dig att hitta en tjej. Nee men spara ihop till en liten spegel vilket du inte ha råd mer  och titta hur du ser ut. Ögonbrynen får man ju madrömar om, man kan ju inte sova efter en vecka när man sätt dom. Somsagt längden är ju för sexxigg , mojan och farsen behöver ju inte åka och tigga biljetter till ölandsdjurpark. För du kommer ju in gratis vettu dom kör ju på 1 meter precis vad du är.

Slutsats: Förjävla sexig är du ju, och hoppas du hittar en liten sexxigg brud dååå

//ebba:@@

Japp haha jag fick bara lite ryck är skit trött och orka inte leva bäst man går och lägger sig innan jag slå knut på alla killars kukar eller så puss och hej leverpastej

<3//ebba japp nya färska spöketlaban


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0