Onsdag:)

Hejsan:) kom hem från skolan för 45 min sen kanske eller ngt. Japp men nu tänkte jag ladda upp lite bilder heeh:P
 Hahahaha Leo ser ful ut:) men han höll på och somna ...Älskar dig<3

 

Ebba säger: nu får ni vara glada och titta in i kameran kanske ett fint julkort som vi kan ge till mamma och pappa.

Nej nej det finns inte med i ungarnas lilla värld hehe:) Haha tur att man har en blogg som man kan lägga upp pinsamma bilder på. Funderade på att skaffa lösen som bara mina vänner kan få kolla på  typ. Men fattar inte hur man gör. För jag vill gärna skriva lite mer privata saker.

 Gråtlåten:(

men puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0