puhh:)

Hejsan:), då har typ alla åkt blev lite tidigare men marin och åsa skulle hem och fira med hennes famlilj oså.Har fått en massa fint sånt jag behövde också.

jag fick;
mascara
parfym
strumpor
body lotion
smink väska
tvål
godis
pengar
present kort på gina 500:-
present kort på ur&pen
ett guldhalsband av mamma och pappa, med min månadssten i ett hjärta:)
kollegieblock av lillasyster tilda
mens
den finaste presenten var nog mens eller inte fan också:( haha

aa har säkert glömmt ngt, för det var det jag kom på att jag fick.
Sen ska vi fira hemma hos farmor i övermån också så då får man mera:).

Ajusste sabina vi kan åka och shoppa innan måndag om vi vill/kan. För jag får min månadspeng innan om jag vill:).

Aja ikväll kanske det blir en tripp till åsa och martin och fira med hennes familj lite:). Jaa asså vi känner dom jättebra fall det låter lite konstigt. Aja nu är det bara nyår kvar har inget alls att göra då så vill ngn göra ngt?. Aja puss<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0