Shudellluu

Hejsan:) Tisdag idag, hade inte engelska och Matte +++++ poäng för det hehe:). Men iaf har bara varigt hemma datan ofc!!! T¨hea är så söt hon har hittat sin egna lillastil när det gäller kläder har jag märkt. Ett nyckelpigs skärp i midjan och en gräslig klänning, samt ett par strumpyxor som inte alls matchar.Leo därimot höll på att kvävas han fick äppelskal jag visste inte vad jag skulle göra skakade ungen upp och ner. Tillslut fick han ut skiten.

Jaa vad mer kan man skriva??:P joo kan skriva en blogg som jag tkr är sjukt bra. Men alla vet ju redan om henne typ.

www.fokis.se Hon har sin egna lilla stil kan man säga:) men puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0