slapp

Hejsan:) idag blire bara till att gå hemma och slappa, palla inte göra något annat. Och jag måste anlita en slingare också för mamma jobba kväll och alla mina syskon har dissat oss haha dom bor ju inte hemma. Tilda kan inte för hon är ju så"liten" men vaffan sånt klarar man vell när man är 10. Hursomhelst ska jag slinga håret för jag har köpt färg ode så komsikomsi släng i lite färg i ebbas hår hahaha. Skojjaa men jag har fan ingen lust att gå hemma en dag till, alla är ju döda. Och mamma och pappa ska på ngn julmarknad nu på morgonen palla!!!Alla som bor längre ner på öland kommer nog vara där lite pinsamt. Men jajajajajaajjaajaa hejhejhej japp damp har man med vaffan jag rutna bort snart bara jag få den dära färgen i håret så är jag nöjd(:. Hej då nu ska jag gå och rutna bort pussa<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0