syrran

Hejsan:) först vaknade man sen en massa paradise hotel börja fatta vad alla gör och heter osv nu. För nu har man kollar igenom alla avsnitt. Jaja sen blev det norrliden min äldsta syrra:S. Skulle hjälpa henne med lite saker och sen lite adventsfika. Tycker inte alls om den sidan av norrliden hon bor på trivs inte alls där. Jag bodde på östra norrliden (där bodde dom normala). Men sen finns det riktiga norrliden där alla "utläningar" bor kan man säga. Har en jävla massa konstiga minnen där ifrån, tjura tanten en kompis som jag hade som gjorde mig till en "dum satmara till ebba". Förut var jag varje helg hos min syrra men nu är jag aldrig där nu när hon flyttat. Tyclker inte om det stället bara, jag blir så rädd på ngt sätt när jag är i det området om man säger. Aja sen har man köpt nya jeans på gina svarta dock:). Nu har man ätit ska kanske lägga mig i ett varmt bad och koppla av. Sen blire vell playa del sol kanske fåse. Aja puss<3

/ebba

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0